Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2010年7月17日星期六

我的,真心的朋友

朋友~
谢谢你们~
乏闷的日子因为有你们而变得精彩~
虽说不上轰轰烈烈,
但至少在最低潮的时候
有个肩膀,有个依靠...
有双耳朵听我诉苦,有个人陪我哭泣~
在烦闷的时候有能力让我会心一笑=)
一个真正的朋友,
不会在乎你会不会对他一直微笑~
他只会在乎你会不会在他面前落泪...
一直到中四,
我终于找到属于我的真心朋友,知己~
谢谢他们...
从来我都不相信,《真心朋友是在中学时期找到的》这句话...
因为太多事情让我对友情失去了信心!

直到和你们真正的相处...我明白,你们就是我要找的那位!=)
吵架过,冷冻过,冷漠过,沉淀过。友情,就这样越来越清楚❤
好好的珍惜身边的每一位朋友,无论他们是一个怎么样的人...
同时,也要会分辨,【知心】&【嬉闹】の朋友...
祝各位和身边的朋友相处愉快

没有评论:

发表评论