Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2010年7月22日星期四

在你们面前,我永远坚强不起来...
而且永远不需要伪装...
你们知道我的~!=)
真的很谢谢你们陪了我那么多天...
不断的安慰我给我力量...
今天我问姐妹“你觉得我知道他们的事我会崩溃吗?”
她回到道“你一定会...但是只是暂时=)”你们真的很了解我...
我还可以在人前笑多久~我知道,很久
我可以在你们面前kin多久?kin不了1秒
我没有必要再坚持,因为我知道
心不在,要一个壳来也没用
朋友啊~能的话,可以答应我吗?
不要离开我,其实我真的不像你们想象中的那样...
【你们】知道的...=)

没有评论:

发表评论