Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2010年7月12日星期一

昨晚是我第二次到瑶瑶家玩~
谈心事~
第一次是在她美景的家~这次是在她的新家~
她让我更了解她,我更是坦荡荡的面对她,
谈心事+玩电脑就这样4个小时就过去了~
本来约好明天一起不去上课,可是她爸妈临时改变主意TT
sorry啊~~我的鞋子衣服功课全部还没准备好~还不能去送死T^T
真的很抱歉.........................

结果回家后,和堂姐闲聊了没多久,球赛开始了!!
FIFA Final!!荷兰 VS 西班牙,
虽然没有我的德国,但是4年一次的球赛就快画上句点了~
就应景看完它吧!XD
看完以后,回家躺一下,打算等多下下去吃早餐XD
今天不知为何心血来潮忽然想吃早餐
可怜我一个礼拜没心情吃==
现在是时候回复我正常的生活了!!!XDDD
6点半左右,接到鸡爷的电话叫我吵醒毛姐
起身,吵醒她,去买早餐~
==操它的,没有一间店营业!!!挨了冷,还要挨饿!
算,回家,继续睡==

知道现在,起身,mask-ing^^
bloging...睡觉==...做简报...掰

没有评论:

发表评论