Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2010年7月3日星期六

...7月...

有踏入了7月份了~
2010年已经的日历已经被撕去7页,
在那被撕去的页数里,
你们做过了什么?而我又做过了什么
我能说,我和朋友之间又起了争执TT
haiz~算呗,希望那会雨过天晴

再来呢~我违背了自己的诺言,没有好好念书...T^T
成绩一塌糊涂!不行!!!
再不努力,以后到垃圾的都不要我=.=

还有呢~今年的年中假期过得很实在~
因为又参加了《童梦》^^希望它能一直持续下去...
伴我们继续成长...

erm...今年我过了一个多姿多彩的生日==
还要睡医院,zzzz,真是大吉利是,这种经验一次就够!!
也要谢谢他们帮我办了一个难忘的派对...真的很谢谢你们❤
还有叻~就是我们认识了一个来自日本的朋友~
富田沙希Saki Tomita,那天道别以后,不知何时才能再相见~但是我们不会忘记你的=)








hmm...这大概就是我这7个月里最深刻的回忆~希望接下来的半年,会有更多美好的惊喜^^
大家加油吧~~

《童梦》の回忆























































BIRTHDAY


^^THX YOU ALL!!!I LOVE DOREMON!!!









































OUR JAPANESE FRIEND~SAKI

没有评论:

发表评论