Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2010年7月4日星期日

每次我为了逃避胡思乱想
我会选择和姐妹们出去逛街,谈天,打球,跑步...
以往,我为了不让自己太想念《他》
我也会选择去打球,跑步
回家后才查看收件箱是否有他的信息,
就算没有,我也不会太失望
毕竟《他》不是我的谁

但现在我不可以...
因为有了一份牵挂,心中有了一份寄托
自然而然就会多了一份担心
你会担心【他】在做什么,没联络你的时候是不是有什么事情
还会乱想好多好多...
当【他】做错事的时候,你还会伤心,失望...
甚至有时候会矛盾!
有时候,我会想回到那些单身的时候,毕竟自己不会失望
也不会有太大期望...
不会伤心...
不会胡思乱想...
我不想再逃避任何问题...
血压,感情...

没有评论:

发表评论