Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2011年5月27日星期五

歌词··我的世界

我是个大女孩

在一个大大的世界

没有什么大不了的事情,如果离开我
但我确实觉得
我一定会非常想念你
非常想念你...



我能看见第一片落叶

金黄而美好
外面真的很冷
就象我内心的感觉
我是个大女孩
在一个大大的世界
没有什么大不了的事情,如果离开我
但我确实觉得
我一定会非常想念你
非常想念你...



外面现在下雨

而眼泪从我的眼睛
这一切为什么会发生
为什么这一切会结束
我是个大女孩
在一个大大的世界
没有什么大不了的事情,如果离开我
但我确实觉得
我一定会非常想念你
非常想念你...



我有你搂着我,如火一般

但是当我打开我的眼睛
你走了...
我是个大女孩
在一个大大的世界
没有什么大不了的事情,如果离开我
但我确实觉得
我一定会非常想念你
非常想念你...



我是个大女孩

在一个大大的世界
没有什么大不了的事情,如果离开我
但我觉得我会非常想念你
非常想念你...



猜到了吗?
是【Emilia-big big girl】的华语翻译
曾经曾经这是妈妈很常听的一首歌曲
耳濡目染之下轮到我,睡觉以前都必须听的一首歌
但多少新鲜事让我把它删掉来换成新的心情
以前常听因为它的旋律很美妙
但不曾去了解它歌词的意义
直到今天,我听歌一定得先看歌词的意义,才听
太多歌词反映出太多说不出的话和心情
有时仿佛只有歌词懂得你,了解你
那天在车他忽然间想听这首歌
可惜记忆卡的旧歌曲被新歌曲代替了
今晚我们一起听吧 =)







I'm a big big girl
in a big big world
It's not a big big thing if you leave me
but I do do feel that
I too too will miss you much
miss you much...


I can see the first leaf falling

it's all yellow and nice
It's so very cold outside
like the way I'm feeling inside

I'm a big big girl
in a big big world
It's not a big big thing if you leave me
but I do do feel that
I too too will miss you much
miss you much...

Outside it's now raining
and tears are falling from my eyes
why did it have to happen
why did it all have to end

I'm a big big girl
in a big big world
It's not a big big thing if you leave me
but I do do feel that
I too too will miss you much
miss you much...

I have your arms around me ooooh like fire
but when I open my eyes
you're gone...

I'm a big big girl
in a big big world
It's not a big big thing if you leave me
but I do do feel that
I too too will miss you much
miss you much...
I'm a big big girl
in a big big world
It's not a big big thing if you leave me
but I do feel I will miss you much
miss you much...








感谢,我们还能在回一起
希望希望,
一样的事情不会再发生
坦白是通往幸福必携的
我会努力学习信任彼此
女人,最骄傲的不是拥有过多少个男人,而是她的男人,愿意为她拒绝多少女人;
男人,最骄傲的不是睡过多少女人,而是能有一个女人,值得自己为她拒绝其他女人。
爸爸妈妈,这几天以来谢谢你们
我知道我是个很麻烦的女孩
但面对这些委屈我真的无法不低头
谢谢你们
我爱你们
希望今后你们会少一点骂我多点了解我,我真的不喜欢和你们吵架
还有咪咪liew yan yee!!!谢谢你 目啊目啊目啊!!!
她也终于知道母亲不好当了XD


yao~谢谢你的鼓励和关心 =) 
我也希望我和他们的关系可以保持这样,真的不必太好,但至少我们还可以打闹=D
你们大家要加油 =)




♥一家人♥



没有评论:

发表评论