Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2011年5月21日星期六

想原谅

讲电话整夜不睡从童年聊到失恋
  从朋友聊到有感觉是这样累积了一切
  车顶上看曙光浮现微醺里捡着枫叶
  你吻我的那些瞬间我真的以为爱是新终点
  两个人就是两个世界我很晚很晚才发现
  想原谅你的改变每个人都会疲倦
  心疼好强的你在我眼前忏悔的卑微
  才会停不住泪水
  想原谅你的沦陷每份爱都有失恋
  看你挣脱迷路回来把我抱紧像从前
  怎么我好伤悲
  从没想同一个夏天都向往碧海蓝天
  我们有最像的品味在爱里却尝出不同滋味
  两个人就是两个世界我很晚很晚才发现
  想原谅你的改变每个人都会疲倦
  心疼好强的你在我眼前忏悔的卑微
  才会停不住泪水
  想原谅你的沦陷每份爱都有失恋
  看你挣脱迷路回来把我抱紧像从前
  怎么我好伤悲



没有评论:

发表评论