Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2011年5月20日星期五

什么520?
7淋8早就吵架了还520??
这天谁定的?
每个月都有20号的啦!
干吗非5月最特别?!
丢!

生病,死人背酸到死,吵架!o0o
fuck it off!!!!
我很厌倦那些死人谎言啊!!!
我更厌倦你的假啊!!!
我不用你的假好!
我不用你施舍给我的一切!
我恨你!




对啊,我是狗
干你咳事!
骗子!烂人!
你永远不可能知道我的感受
因为我不舍得抛下谎言给你

我爱你?
哈哈


你说我不相信你
若我不相信你
那一次次地回头是因为什么?
不是我懦弱,
不是我怕
因为我一次次地相信你会改!
对,我会舍不得!
可是你最懂我的!
不舍得也换不回我的决心

因为[[相信]]我一次次的放掉自己
真爱的确不该轻易放手
但是我会是你的唯一吗?

儿总是说:原谅他原谅他啦~没有下次的啦><!再有下次我都不帮他!
已经下次的下次的下次了,
我要怎样呢?

笑了

没有评论:

发表评论