Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2010年5月3日星期一

谁知到我有多难过。。。
谁知道我其实很在乎???
那么多年的友情说要放就放吗?????!!!
从前,我已经很努力去维持,
可是都是无补于事,你还是说我变了!
变得骄傲,变得虚假,
或许时间真的让我们遗忘了许多。。。
遗忘了当时的美好,遗忘了最初的单纯。。。
也淡化了之间的感情。。。
我很明白,真正的友情是经得起时间的考验的!
然而我们的经不起。。。
或许我和你们的相处方式出现了问题
算了。。。我努力过,我不遗憾!
我放下了。。。我不恨你们了。。。大家都没有错。。。
我真的很累。。。
很累。。。
很累。。。
很累。。。、
很累。。。

没有评论:

发表评论