Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2010年5月3日星期一

那天,我的腰骨又再剧痛...
痛得连笔也握不住。。。
手一直在颤抖,没力。。。
我能深深的明白歌词里写的【越没力越让我忐忑。。。】
但是不至于害怕一睡不醒~
有时在课堂,我腰骨痛的眼泪几乎快要飚出来了,
可是没人知道。。。我强忍泪水,就是不想再把懦弱的一面展现出来
别人都爱说我喜欢“演戏”,我有办法再哭泣吗?
可是我真的有在想,若我真的离开,
有谁会真的再伤心?
有谁会真的在哭泣。。。
我爱的人会不会在乎?
想着。。。我知道会在我床头大哭的,会是我家人。。。
张小娴的书里说过“爱一个人,就得坚强活下去”
我爱他们,我更不可以有轻生的念头,要更坚强的走下去!
克服腰骨的问题。。。希望自己能够快点好起来!
一个巴掌拍不响,但我终究希望,他们会知道真相...
我不想再多说。。。我真的很累。。。

没有评论:

发表评论