Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2012年3月20日星期二

刚才,
看了好多照片
感触、回忆、微笑、泪水
混杂的味道在空气里弥漫
但是、手指轻轻的一触
我终于办到了。
我终于舍得把回忆放下
删掉在心上已久的负累
这样或许我会更好一些。
谢谢你们的回忆
再开心的都过去了
再难过的也都释怀了
有些事实是不能改变的
有些人是真的不属于自己的
感谢拥有的
原谅过去的

我不留念了各位
今天起我是真的要重来啦!
我不保证会变得更好,
但我保证会活得更自我。
不再容易为谁而难过。
再见照片,再见过去
再见美好和心痛。

没有评论:

发表评论