Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2011年4月25日星期一


這是你第一次送我的歌曲
你知道的...
你一定懂我要表達的是什麼...

媽媽問:鄧曉彤,為什麼你答應爸爸媽媽不拍拖的...為什麼呢?
為什麼?
爹地,媽咪...你們為什麼賜給我一顆心臟,為何我會心動...

十萬個為什麼回答不出我們的為什麼...
為什麼,
就注定我和你??

不管怎樣都好,
我都沒有後悔過,
你是我的選擇我的決定。
你是我懂得,又懂得我的人~
我不會放棄你~
只要你沒事,一切我承諾的,我會去實現,
我們一同去實踐 =)

你就是我的天使 保護著我的天使 從此我再沒有憂傷
你就是我的天使 給我快樂的天使 甚至我學會了飛翔

飛過人間的無常 才懂愛才是寶藏
不管世界變得怎麼樣 只要有你就會是天堂

#像孩子依賴著肩膀 像眼淚依賴著臉龐
 你就像 天使一樣 給我依賴 給我力量

*像詩人依賴著月亮 像海豚依賴海洋
 你是天使 你是天使 你是我最初和最後的天堂

没有评论:

发表评论