Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos Doraemon Pictures, Images and Photos

关注者

2010年6月19日星期六

我以前,是多么辛苦才从那段回忆走了出来...
你可以不要再伤害我吗??
或许你的伤害真的是无心的...
我明白,爱是自由的...你没有错
你真的放不下,还是放下了,我不知道!
如果,从前没有那段回忆
或许我们现在不会那么辛苦...
伤害,真的是永久的...
时间能冲淡回忆,带走伤痛,
却带不走伤痕...它深深的烙印在我的心...

我真的很累...为什么每次都是这样?
是我每一次都抱着这样的心态来面对,才会有这样的感觉吗??
我不知道怎样去信任你...对不起
给点时间大家...
我和你都会找到答案的...
对不起

没有评论:

发表评论